Hi ! welcome to emaa official blog . (:' dont judge me if you dont know me . blogg yang simple saje . follow me if youu have a long tyme ♥.

Selasa, 26 April 2011

cerita sedihh . :'(

hm , wahh sedehh giles babeng hari nieh .
1st exboyf ema nyanyi lagu apit .
takku sangka takku duga , luahan atie and cintaku dipermainkan .
ya Allah dengan merdu nyw . mmbuadkan hati ema tersentoh .
and 2nd story pulak . 
ema bace kadd little nadia punye facebook .
status dea tules begini ( semua nak kebas , grrr~ )
oke . ema tak bape kesah lg . then tengok pulak sape komen kadd status dea .
de sowg budak laky nieh komen . nama : mohd najmi ,
hm , nga bace . tibe-2 najmi tue kate ema kejam .
ya Allah sampai hati dea cakap kadd ema giew tue .
dea yunk terhegeh-hegeh kadd ema . dea kate ema gegeh kadd dea .
pale bapak ko najmi oii . 
and kau enad aku sukee perangai kauu giew tue . 
tak lhaa weyhh .
kauu yunk gegeh nak kadd aku . err = =
and kauu nadd . kauu dhaa de boyf kann . yunk kau nak konkong orang laen pehal ! 
err , serr betul . 
oke fine if kauu naknak sume jantan amek ahh .
aku tak kesahh ahh . aku bukan jenis macam kauu sukee konkong jantan laen .
macam siall ahh kauu nieh .
menyampah dohh . -,-

p/s  : kauu nak najmi amek ahh . aku tak kesah . and kauu yunk kebuloq jantan ! and kauu najmi . depan aku toksah duwk buad alim ahh . cermin muke dulu sebelum cakap kadd aku . ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan